Måndagen 20 Februari.

Seprationsångesten till pappa var såklart svårast. Där började jag gråta. Men vet ni, jag kommer att ha roligt. Väldigt roligt. Jag fixade nya vänner påvägen ut ur flyget tom, som hjälpte mig lite med att skriva på papper och sen åkte vi samma taxi och nu verkar dom inte bli av med mig då jag fick en extra säng i deras rum så hur länge jag sällskapar med dom vet jag inte.

37 grader är ganska härligt att ha i solen. Fast nu har solen gått ner, eller som jag sagt hemma ja jävlar va solen har gått ner! .. Ska snart ut och äta middag, sova lite för man sov inget på flyget för det var väldigt obekvämt. Men imorgon ska det solas, japp vi ska bli pepparkakor.

Nu får ni ha trevligt så uppdaterar jag nästa gång jag har möjlighet, och 12kr för en öl är ju ganska billigt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0