Tisdagen 21 Februari.

Ett litet hallå kanske?
Igårkväll gick vi ut och åt. Sen började det att både blixtra & åska, efter ett tag började det även att vräka ner regn. Men när det regnade så var vi ändå inne och fick fotmassage, riktigt nice. Dels för att dom gick på armarna, huvudet och axlarna också. Kallar jag bra fotmassage de (;

Sen gick vi hem och la oss. Lite ovant att inte sova i sin egen säng & sånt så vaknade några svängar men annars gick det bra. Blev frukost på hotellet sen har vi varit på stranden en massa. Mina sträck är inte så snygga må jag säga. Det svider ganska mycket på mina armar också för jag har bränt mig lite mycket. Så får vila mig från solen till det har lagt sig så inte hela resan blir förstörd.

Ikväll ska vi nog ut lite igen. Och imorgon säger jag hejdå till mitt sällskap och drar vidare. Men vi ska ju på samma ställe senare så vi ses säkerligen igen. Och det är bara trevligt. Hade en himla tur som frågade dom om hjälp innan vi gick av flyget, vem kunde ana att jag skulle hitta vänner så tidigt. Väldigt väldigt bra ! (:

Oh, pedikyr på stranden idag, jag har annars aldrig nagellack o sånt på tårna men fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0