Torsdagen 16 Februari.

Det blev lite panik där innan jag skulle köra till besiktningen. Batteriet var urladdat så behövde hjälp. När bilen starta kom jag inte loss från parkeringsplatsen så pappa fick gunga ut bilen. Ja sen började motorlampan lysa. Toppen. Precis innan man ska besiktiga möget.

Inte nog med att jag inte kört dit själv förut men jag blev också dum förklarad när jag började köra in i salen och sen fick instruktionerna att backa ut igen. Dom tyckte att snön jag hade på taket såg farlig ut så jag var tvungen att borsta av det först. Gick ju skit bra. En kille kom ut och hjälpte mig så det var ju schysst! haha.

Bilen behöver inte komma tillbaka förens nästa år, tack det var väl skönt!

Efter ärendet så mötte jag upp Sandra, Pernilla och Frida på Kochs för en liten fika. Det var ett tag sen sist så det var väldigt trevligt. Jag var den första att spilla mat på mig, som tur var var jag inte ensam haha.

Nu fryser jag som alltid. Under filten och värma mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0