Tanken är god, men jag gillar den inte.

Singel livet har absolut sina ups n' downs, precis som allt annat. Men när personer faktiskt säger meningar liknande "jag har en vän" så vill jag bara skjunka genom jorden. Jag ser inte det som något positivt faktiskt. Ser dom liksom ner på en, tycker dom synd om en eller vilken annan anledning kan dom möjligen ha? Tack för hjälpen men jag kan själv, om jag vill.

Det märks också att vi håller på att växa upp när ens sällskap är par, par och par. Kan ju säga att imorgondagens kommande sällskap så kommer jag verkligen känna mig som en outsider, men va fan. Jag tror nog jag klarar mig ändå. Jag är inte den som är den. Men av alla människor, så är jag den enda singlen. Är detta ett tecken på att jag borde gör något större steg i mitt liv?

Äsch, jag har aldrig varit en som följer strömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0