Torsdagen 5 Januari.

En kort dag på jobbet gjord. Stämplade ut 10.05 idag bara för att dom inte ville ha kvar mig ;p nej kanske inte därför, kanske för att dom hade stängt linjer efter städning och hade för mycket folk. Efter lite tanke så inte mig emot, lång ledig.

Har ringt vårdcentralen idag för att ta reda på vilka sprutor jag måste ta innan mitt äventyr. Nu måste jag sitta med näsan i atlasen för att göra en resplan. Innan dess kunde dom inte veta, man behövde tydligen mer skydd om man inte höll sig på turistområdena. Ja jag säger då det. Sen blir det ringa Infektionsmottagningen i Kristianstad så dom kan säga vad som behövs och inte. Klarar säkert mig på Hepatit A & B spruta, måste dock ta den typ nästa vecka om jag ska hinna ta en gång till inom en månad :o

Fast nu tänkte jag faktiskt äta, och sätta på mig en extra tröja för jag fryser som attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0