Söndagen 8 Juli.

Ledig igår men jag kom inte längre än att jag gjorde vid mig och sen ut i hallen mellan våra lägenheten sen var jag liksom för trött för att gå ut. Drinken jag och Maria skulle ta får vi ta en annan kväll. Jag la mig och läste några sidor i min bok som snart är färdig läst sen somnade jag till Mission Impossible Ghost Protocol.
 
Känner att jag har lite hem trevligt nu när jag ställt upp alla mina böcker på hyllan ovanför sängen.
- De flesta böckerna är på engelska eftersom de är de jag hittar på hotellen.
 
Sen stod jag och lagade middag igår mellan Flygplatsen och City Walken. Körde en pasta röra och jag är ganska grym på de här med pasta. De är väl i princip det enda jag orkar lägga manken till. Middag ska gå fort , speciellt i de kök jag har nu (; hehe. 
 
- Saknar dock lite kryddor för just nu har jag bara salt & vitpeppar på hyllan (och köttbuljong) men får väl snart införskaffa lite andra kryddor också. 
 
Annars gör jag inte så mycket, idag är jag som sagt ledig så jag ska städa lite, tvätta lite och just nu sitter jag på kontoret för jag har lite saker att lämna in eftersom jag är ledig imorgon också.
 
Hoppas att ni har det bra där hemma, hörde att solen tittade fram i OD iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0