Godkväll Sverige!

Har suttit på kontoret lite nu på eftermiddagen, men nu ska jag snart gå hem och sen blir det kolla Danmarks matchen ikväll med andra reps från ön. Blir nog mycket trevlig men undrar om jag inte borde hålla på portugal bara för att alla andra håller på DK? hö hö. Jag är ju sån, gillar o gå mot strömmen..

Nej men vi hörs, håll tummarna för mig att morgondagens utflykt går bra för mig. Min allra första då förra veckans flyttades fram pga blåsten. Jag är lite nervös men det går nog bra.

en extra tanke går ut till min familj, ni är älskade o lite saknade faktiskt (: hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0