Lördagen 16 Juni.

Godmorgon alla glada, ni andra får vara utan! matchen igår gick ju faktiskt ganska så bra till en början, det var lite jämt. Eller egentligen var vi bättre, vi hade så många bra mål chanser men det räckte inte till och nu är vi utslagna. Skit tråkigt!

Efter matchen gick jag hem och läste några sidor ur min engelska bok "guilty" som jag också suttit och läst flera timmar på balkongen igår. Måste säga att balkong är sjukt underskattat och den dagen jag flyttar hemifrån är balkong ett måste :o Så underbart att sitta där ute.

Idag är det flygplats dag och jag ska köra dep transfer snart sen är det en lång dag framför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0