Och här sitter jag fortfarande.

Känner dock att jag börjar bli hungrig så nu minsann tänker jag lämna the office och se till och få någonting gott i magen. Fast är trött så får bli snabbt också. HS imorgon så ska vara på första hotellet klockan 9, vill va pigg & glad mot mina gäster, då behövs lite skönhets sömn (; hehe.

- Utsikt från Kastro.

- Bild från min första lördag, gick med o kollade City Walken. Piren som syns där bak är också den pir som är med i Mamma Mia filmen.


- Solnedgången från den romantiska turen Skiathos by night.

Nu säger jag godnatt och hej för nu går och Johanna från kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0