Tacksam för allt dåligt som hänt mig.

Man måste se den positiva sidan från saker och ting och jag är ändå tacksam för allt som hänt i mitt liv, även de dåliga. Tillsammans har allt gjort att jag till skillnad från andra som velat ta sig ifrån en liten håla faktiskt tog mig ifrån. Visst det är kanske på obestämd tid men jag kom iallafall iväg, och jag får se världen. Jag är så glad.
 
Igår när jag gick hem ifrån City Walken hade jag ett leende på läpparna. Gästerna var så glada, jag var så glad. Dom hade applåderat och det satte sig på ett bra ställe. Jag har alltid gillat min personlighet, visst precis som med utseendet så finns det kanske små saker man inte är helt nöjd med men ibland får man bara leva med den man är och jag är glad att jag är den jag är. Kommer ihåg när jag spelade ett spel för några år sen, då motståndarna skulle gissa vad man valde. Utseende eller personlighet. Folk kände mig nog, dom förstod att jag valde min personlighet före mitt utseende och så är det. Att jag sen har bra dagar när jag tycker jag är snygg är en annan femma, alla har vi snygge-dagar (;
 
Vet inte vad jag ville ha sagt med detta, bara att jag har en bra-känsla i magen.
I feel good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0