Tisdagen 19 Juni.

Goddagens! Idag njuter jag av min ledighet, har legat på stranden i några timmar och påbörjat en ny bok som heter Mordet på Ragnhildsholmen. Ännu en thriller, deckare jag gillar sånna böcker. Har ju även läst en engelskbok som hette Guilty och har hittat en ny engelskbok som ska läsas sen. Jag gillar att läsa och det har satt fart nu igen. Sommartiderna det är då jag är som aktivast. 

Hade lite ärenden till kontoret så fick komma hit på min lediga dag. Fast för mig gör det ingenting för jag tror inte jag riktigt vet vad jag ska göra när jag är ledig. Ligga på stranden och ta sovmorgon är ganska givet men om man inte gör det så ja vet jag inte. 

Imorgon fyller Maria år så då blir det lite fest och sen är det midsommar på fredag, fast det känns inte alls som det. Kan inte heller förstå att skolavslutning och studenten redan har varit. Det är en helt annan värld här borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0