Torsdagen 28 Juni.

Igår blev en väldigt bra ikväll. Vi samlade gänget på Cuba taverna och åt lite meze och sen träffade jag upp några av de andra repsen här på ön, bland annat Maria och Emma. Drack några öl på rock n' roll sen gick jag och Emma vidare till nattklubbarna. Jag brukar ju inte gilla och dansa, speciellt nykter. "Jag dansar aldrig nykter" passar bra in på mig. Fast igår, fan va jag rockade. Dansade så svetten rann. Jag var väl i ett så pass bra stadie att allting kände så himla bra! En jätte bra kväll blev det. 
 
Hade jag varit i en kyrka hade jag tänt ett ljus och tänkt på dig. För här i Grekland tänder man ljus för någon som lever och inte någon som är död. 
 
Varit iväg och lämnat in mina klackskor så dom är fit for flight bokstavligt talat till lördags flygplats dag och sen lämnat in en påse tvätt så lite duktig är jag på min lediga dag. 
 
Snart luncha med mitt trevliga team här, glad att jag har er runt om. Ni är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0