Ännu en fin dag i Koh Lanta.

Och jag har spenderat några timmar på stranden. Med en hel del bad såklart. Åt lunch och idag blev det cheeseburgare, pommes och en Chang.


sen har jag ju även ätit glass på stranden som ni kanske redan hunnit läsa. Gottat mig i havet ett antal gånger och njutit av solen. Nu håller jag dock på att gå i sönder för jag har storfjällat på ryggen så det blivit fläckigt, precis som i början. De kommer ju aldrig gå och fixa till jag ska hem. Aja, har väl linne på mig så ingen ser.

- mycket vågor som man får ta sig igenom innan man kommer till lugnare vatten.

Nu ska jag kolla ett avsnitt csi miami sen tänkte jag gå ut och äta pizza. En restaurang här i närheten hade det på sin meny tyckte jag att jag såg iförgår när jag åt där. Hoppas bara inte bartenderkillen kommer och sätter sig igen, fast jag tror på allvar att han hade något typ av fel för när jag sen fick min mat så tänkte han ta en av mina vårrullar och blev stött och frågade "varför inte" när jag sa nej. Jaja smällar man får ta om man inte vill åka hela vägen till Saladan, vilket jag inte känner för när jag är ensam. Då kan jag sitta själv här i närheten istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0