Godkväll från denna sidan jorden.

Vi har avrundat kvällen och jag ligger hemma och hör just nu Linkin Park från reggea baren och gäspar en massa. Är extremt trött, känns som jag bara vill sova en vecka så jag blir pigg för det är konstigt hur solen kan suga energi när man liksom inte gör så mycket annat än solar & badar.

På lunchen idag blev vi åskådare till när någon thailändare kastade ut nät precis vid stranden och började fånga små fiskar som hade ett enormt stimm precis i strandkanten.


- Tonfisksbaguett, blev min brunch idag.

Det har inte blivit så himla många timmar på stranden idag för ovädret drog över ganska tidigt. Så jag försökte mig till en liten powernap men det gick ju inte så bra. Gav upp den och gjorde mig redo för kvällens middag istället. För drink på femhundranumret och sen vidare till Saladan.

Mycket trevlig kväll, precis som alla dom andra kvällarna jag har tillsammans med dessa personerna. Idag avstod jag Thaimaten och åt Pizza istället. Kanske jag kan återgå till Thaimaten imorgon, lite små trött på ris kanske jag vet inte kan inte bestämma mig för just nu är jag mätt och avstår helst från all mat (;


- Lämnas inget namn, lämnas inget svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0