Godkväll.

Vet inte om jag vågar säga det men jag börjar nog känna mig som en människa igen. Skönt kan jag väl påpeka men vad jag har funderat över hela dagen är hur jag kunde bli så full igår. Jag drack bara några öl i sällskap med några personer från England och helt plötsligt är allting svart tills larmet ringde imorse.

När jag gick till stranden idag efter ett tiden så var allting jätte luddigt, som att jag fortfarande var full och när jag låg ute i vattnet var det lika så. Jag kände att jag inte kunde vara i solen, jag behövde min säng så därför har jag spenderat min dag sängliggandes. Det var först när jag varit vaken i en timme som jag började känna mig normal i skallen, fast illamående och sånt har jag ju varit hela dagen.

Nu tänkte jag iallafall slå igång någon mer serie och försöka sova, en tidig morgon väntas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0