Helt slut.

Lite för drink hos Karina & Assar sen drog vi iväg och åt mat. Fy fan vilken god mat det var, så nu är jag verkligen helt slut. Vi gick till någon bar längst stranden där, dom hade någon halv aktiv eld show men en drink sen fick det vara nok! Tog tuk tuk till Karina & Assar, tog en godnatt drink sen gick jag hem.

Maten står fortfarande upp till halsen men fy sören vad gott. Godaste maten jag ätit på länge. Fried potatoes, med grönsaker, pepparsås, aoli och fläskfilé. Till detta dracks det vars två Singhas. Verkligen skit god mat. Verkligen. Så gott var det att jag kunnat säga det så många gånger om, för de va verkligen mm mm mm över det hela.

Nu blir det att slå igång Mike & Molly så ska jag sova, återigen kommer det en morgon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0