Jag behöver inte ha hemlängtan.

Jag åker ju ändå snart hem. Jag kan ändå erkänna att stundvis har det känts som att jag snart ska bryta ihop, men jag klarar mig. Jag vill mest bara krama pappa och mamma sen är det liksom fine igen. Och eftersom det är mest det som spökar i hemlängtan-fronten så kan jag klara mig en vecka till. Alltså ingen meltdown.

-
Det blev kväll och jag gick till restaurangen här i närheten (gula huset för er som kollade bilden i några inlägg nedanför) och beställde tonfisksallad, vitlöksbröd & en öl.

- Restaurangen inifrån & ut.

- the foooooood.

Efter att jag ätit färdigt så gick jag till receptionen. Bokade en resa till Phuket och bokade in två nätter till här. Så jag stanna här till söndag sen åker jag vidare på söndagmorgon. Ska hinna en utflykt till och den är i Phuket, sen blir det väl shopping för resten av pengarna. Sen bytade jag ut Bridget boken mot 'Rebus sista fall'.

Har nu ätit nästan halva mitt paket med "oreo" kakorna och har ont i magen, kan inte förstå varför. Haha. Nu tänkte jag starta något serie avsnitt. Är riktigt trött och jag skyller det på min vovve som sprang runt på väggar & tak inatt och gjorde mig nojig över att få sängsällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0