Måndagen 5 Mars.

Vaknade imorse runt halv 7 för då höll katter på att marsa utanför mig. Fy fan vilka hemska skrik jag for upp för jag trodde det hände något inne på min toalett. Ställde mig sen i fönstret och kollade efter skriken sen for det en katt från ena sidan till andra. Och då var det över men jag var klar vaken så det tog ett tag att somna om.

Mötte upp dom andra på stranden sen när jag sovit färdigt. Legat där i skuggan mest hela dagen och läst min bok som snart är slut, får väl försöka kolla upp om det finns en bok affär någonstans. Engelska böcker kan jag ju också läsa.

Lunchade och åt spagetti carbonara och drack en singha. Sen var det tillbaka till solstolarna och halv sova. Började blåsa ganska mycket så det kändes lite kyligt i skuggan speciellt då jag blev lite trött. Åskan började och jag gick hem för att duscha. Ska möta upp dom andra när jag är färdig men just nu öser det ner och åskar en massa. Det börjar kännas lite tråkigt, visst fortfarande förloras inte soltimmarna men varje kväll är lite överdrivet.

Blixtvädret från förra veckan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0