Söndagen 18 Mars.

Har sovit jätte dåligt inatt, vaknat och vaknat och vaknat. Så att jag inte är pigg nu är ingenting som chockar mig, men va ska man göra. Jag måste upp, packa ihop alla mina saker och konstigt nog känns väskorna mindre. Svårt med plats. Konstigt, så mycket plats tar inte de jag shoppat, jaja.

Om ungefär en halv timme kommer min transfer och tar mig till båtarna. Sen är det ca 3 timmar med båt, byte av båt i phiphi sen har jag en transfer från piren i Phuket som kommer ta mig till Karon. Måste försöka hitta den där väskan jag känner mig i behov av nu. Tygväska med dragkedjor som gör att den kan bli större, större och större. Skit bra väska, hade en sån när jag åkte till Bulgarien, väger inte så mycket men har ändå plats för mycket saker.

Ha en bra dag så hörs vi när jag har tillgång till internet igen. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0