Lördagen 26 Maj.

Jag har bara drömt om transfer och vaknat hundra gånger inatt. Så sovit ganska dåligt. Nu har vi precis haft morgon möte och gått igenom dagen. Min allra första transfer ska göras direkt på morgonen och Cille ska åka med vilket gör mig ännu mer nervös. Hade helt klart hellre gjort den själv, men hon ska åka med halvvägs för att släppas av med dom flesta gästerna.

Efter första rundan åker jag tillbaka sen blir det flygplatsen hela dagen och avsluta med en lång transfer. Jag hoppas verkligen att det går bra för mig. Klumpen i magen kommer bli större ju närmare flygplatsen jag kommer, men sen i eftermiddag blir det bättre. Det är bara den här biten med att stå o prata inför en mängd med människor som skrämmer mig, men det är nu jag börjar jobba bort de.

Ha en bra dag allesammans! Nu börjar min stora personlighets utveckling (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0