Måndagen 14 Maj.

Godmorgon alles!

Nu har jag kommit fram och tillrätta här i Skiathos, det är verkligen jätte fint. Och fullt med vita hus! I lördags landade jag med mitt flyg och möttes upp av Apollo som tog emot sina gäster. Fick åka till kontoret och se hur det ser ut och sen åkte vi hem med mina väskor så jag kunde lägga av dom. Väldigt skönt och lägga av sig.

Åt en god sallad på El Greco och sen lite arbete. På kvällen firades en jobbarkompis bror som fyllde år. Åt god mat och hade väldigt trevligt. Halv 3 gav jag upp och gick hem för att sova, riktigt skönt efter den lilla sömn jag fått under mitt resande.

Igår åkte jag med två kollegor och kollade var våra hotell ligger sen var jag ute på kvällen och gick en runda på 7,2km med två andra kollegor. Åt lite och sen blev det en tidig kväll. Sov riktigt gott inatt och nu sitter jag på kontoret, äter lite frukost och snart börjar dagen.

Kommentarer
Postat av: L.

halv tre ska det vara :)man blandar inte ord med siffror så som halv 3 :)

2012-05-14 @ 15:11:02
URL: http://kornoholic.blogg.se/
Postat av: L.

Man kan, men ska det vara rätt så ska det vara halv tre. samma som tio över tre osv. Antingen bara ord eller bara siffror 03.10.

men puss på dig ^^ Hoppas du har kul där nere :)

2012-05-14 @ 16:22:48
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0