Musiken fyller rummet.

Har fixat med tvätten, hängt upp lakan & påslakan utan pappa hjälp. Kommer dock ändå bli skrynkligt som alltid när jag försöker, men va är det för lönt att låta mamma & pappa att sköta sängkläder bara för jag inte kan. När jag flyttar hemifrån måste jag ändå kunna så skrynkligt eller inte så måste jag göra det själv. Kan själv!

Har legat och läst några sidor i boken, samtidigt blev jag lite sugen på att festa. Det är trots allt sista helgen i Sverige, ett litet hejdå men inte de heller. Istället blev jag sugen på kebabrulle och idag är det bara jag & pappa hemma så vi passar på att festar till det lite. Han är just nu iväg och hämtar maten. Alla andra höns från huset här i OD är utflugna. Fest, jobb, kompisar. Bara jag & pappa som inte har något sånt, hähä. Men vi har varandra!

Så ikväll blir det fetta i sig god mat, kolla på TV, bäla i sig läsk och bara njuta av lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0