Onsdagen 30 Maj

Uh jag känner hur himla trött jag är nu, det blir väl så i början eftersom det är så himla mycket nytt som ska matas in i hjärnan på en. Jag gillar att lära mig nya saker och utvecklas så jag gnäller absolut inte men jag känner ändå att jag vill ha tillbaka min energi. Känner mig lite vissen idag men det blir  bättre. Och på fredag är jag ledig så då ska jag sova ut och om solen skiner så blir det stranden!

Idag har jag varit på kurs, Jacob har pratat om lite saker som vi ska kunna. Och detta har varit hela dagen och på danska. Det är tur man kan hänga med för någon danska proffs är jag ju inte direkt. Men jag lär mig (: När jag kommer härifrån är en av mina planer att jag ska kunna snacka skandinaviska (och lite mer grekiska) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0