Tisdagen 8 Maj.

Vaknade med möjlighet att andas genom näsan, förhoppningsvis är det på bättringsvägar nu då. Woop woop. Har skickat iväg mail och ringt samtal och sen lagt mig i sängen och läst lite. Var nere i byn precis med min lillebror, skulle låsa upp min mobiltelefon på gamla audio video men som vanligt kan dom inte göra någonting utan skickar en till affären där man köpte mobilen. Leta sen fram mina papper och inser att låsa upp den inte kommer gå o göra, har bara haft mobilen i drygt ett halv år. Jaja.

Fixa mat och greja lite här i eftermiddag men först blir det läsa några sidor i pocket boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0