A walk down memory lane!

Vi ska snart avrunda dagen på kontoret och gå på Thaimassage, det passar sig utmärkt eftersom jag har ont i ryggen. Dock inte längre prinsessan på ärten, det gick tillslut över tack och lov! Minnena från Thailandresan kommer tillbaka, mycket har hänt i mitt liv sedan dess. Fast det är nice med massage, mm mm mm!
__
The work day is coming to an end and we're gonna go and get a thaimassage before going home. Memories from my trip to Thailand comes back, my life has changed much since then. Massage is super nice, mm mm mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0