Godnatt.

 Så det blev mat på little Buddah och jag åt mig mätt på sushin. Så jag kan ju lätt säga att jag kommer att komma tillbaka till Little Buddah, I found my new sushiplace! Tänka sig att jag faktiskt är sjukt förtjust i sushi men å andra sidan de sushi jag testat har varit med risrullar och risen gör stora delen av sushin och därav känner jag inte rå-fisk-konsistensen och då är det okej! 
 
Var en trevlig kväll där sen tog jag taxi tillsammans med några andra för jag ville inte med till Hardrock Café kände mig illamående samt helt slut. Varit en dag på havet samt fick lite matkoma I guess. Haft lite kvälls sällskap men nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova ett par timmar. Eller fyra par timmar? Ska upp igen klockan 8 när larmet ringer. Ut på hotellen imorgon, avräkning på eftermiddagen sen är jag ledig resten av helgen och det känns otroligt nice!
__
It's been a nice evening at Little Buddah, but I ate to much sushi. (and now I know where to get sushi cause Im gonna go skiathos-mode and I guess I'll eat sushi alot now hehe). After the dinner I went home cause I didnt wanna go out since I didnt feel to good.
 
My phone is ringing at 08.00 tomorrow morning, gonna go to the office and meet up with my driver and then visit some hotels and in the afternoon I'll do some office work and then I'll have the weekend free. Yes!
 
Good night!
 
- Picture of the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0