Fredagen 16 November.

Efter 17 timmar iväg från hemmet är jag äntligen hemma. Det har varit en tuff dag och jag mår inte särskilt bra. Tror jag behöver ordentlig mat men då behöver man diska först och det orkar jag inte. Kräka på allt istället. Okej kanske blivit lite neggo men det beror på trötthet och att jag är hunrig, då kan jag bli en liten gnällfia!
 
Tycker väl att dagens mitt har gått väldigt bra, jag gillar ju Luxorturen därför att jag vet vad jag kan prata om. Dessutom hade jag en lokalguide idag som faktiskt lät mig behålla mikrofonen på bussen, stort tack! Men kan inte påstå att dagen gått smärtfritt, men mer om det tar jag inte. 
 
Imorgon är det flygplatsdag följt av IM sen på söndag är schemat ändrat och jag hoppas jag hinner till frisören klockan 4 som det var bestämt..
__
Can't even take this on english without sounding like the most negative person in Egypt. So I think I pass today. We'll take it when I've had the time to shower, eat and sleeeeeeeeeeeeeeepingbeauty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0