Godnatt.

Nu har vi gjort vår onsdag på papas, det blev inte helt all in men sen har vi ju lördag också denna veckan så det är helt i sin ordning. Stannade på Mc Donalds på vägen hem tillsammans med Anders och Julia för hon ville ha glass. Blev pommes och en Cola också, bra det för när jag kom hem var Louise vaken och då fick hon lite dricka o lite mat. Hon har ju varit duktig och haft Kairo-turen idag. 
 
Larmet är ställt på runt sju. Dödens. Men det är bara att gilla läget. Sen är det som sagt bitterfitta resten av veckan med telefonen i handen (; Nej kommer gå bra! Hoppas jag :p
__
Papas reps night is over for this week but we have karaoke night on saturday and then its all in. Maybe. The alarm is set on 07.00 and that doesnt feel so good. Would be better with 11.00 :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0