Halvtid.

Idag har jag varit runt på olika hotell för att ha möten med lite gäster, så det känns som jag åkt taxi runt i hela Hurghada och El Gouna området. Tog en god lunch på Del Mar med Louise, åt potatisgratäng!! Sen lite mer kontorsarbete och nu fick vi en liten påse med några julkulor och lite glitter som vi ska dekorera lägenheten med senare.
 
Har tagit halv tid nu för inatt har jag en departure buss att sända till flygplatsen. Sen får jag se vad som sker, papas eller hemma kväll who knows. Troligen hemma natt va. Ska upp tidigt imorgon och ha hel dag med teamet! woop woop.
__
Today I've been around in whole Hurghada and El Gouna to visit some different people from different hotels. Had lunch with Louise at Café Del Mar, had a great potato gratin! Yum. After that we went to the office for some more work.
 
Now I have taken half time to just relax before going with the bus to pick up guests that are going home tonight. After that I don't know if I'll go to Papas for reps night or just home to sleep. Tomorrow is a full day with the awesome Hurghada team! Wooop woop
 

Kommentarer
Postat av: L.

Mums, ser gottans ut :D

Svar: Det var det också kan jag säga, godaste jag ätit på länge (:
mysaansvensson.blogg.se

2012-11-28 @ 23:44:32
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0