I cut myself!

Jag menar mitt hår, faktiskt.
With that I mean my hair (; So this is what I looked like first and I didnt like it very much. 
 
 
Och luggen hade jag sparat för jag ville klippa den själv, jag klarar inte av en kort lugg den ska nästan vara ivägen för ögonen och se ut att vara för lång och behövas klippas titt som tätt, men de blir fint. Ramar in ansiketet. Så så gjorde jag nu också, bara det att mitt hår verkar blivit tunnare och luggen håller sig inte alls särskilt tät ): Men jag tror det blev bättre med luggen där än innan. Men topparna är klippta helt konstigt så jag gillar det inte, sen kanske det är lite av en vane sak I dont know, men va tycks blev bättre med luggen right?
_
And I had to cut my hair to make it better. Always in the winter time at home Im cutting the ? because it makes the head a little less cold in the cold weather (: And I think the hair looks better now in picture nr 2. What do you think? Still Im not very happy with the tops of the hair, it's cut very wierd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0