Kvällsingen är här!

Har varit i El Gouna i princip hela dagen. Började med att åka runt på några av hotellen, sen hade jag en liten lunch och efter det så blev det pick up för att samla ihop våra gäster som skulle med på Lagunturen. Gått en liten runda med min grupp i El Gouna sen begav vi oss till båtarna och åkte runt i Lagunerna. Avslutade dagen sen tog jag lokalbussen hem till Hurghada.
 
Satt på kontoret ett litet tag för att göra lite kontorsarbete innan jag kunde gå hem från dagen. 1½ timme senare satt jag i taxi på väg hem. Tagit en snabb dusch och håller på att koka ris sen får jag se, helt slut. Det blir i vart fall mysfilten fram strax, bara lite mat först!
__
Been in El Gouna all day. First around to some hotels and then a quick lunch before I picked up our guests that was coming with us on the lagoontour. Been walking around in El Gouna and then took the boats around in the lagoons. 
 
Took the lokal bus home to Hurghada and to the office for some more work before I could go home. Quick shower and now Im waiting on food. And I guess I'll end the day with a movie or something like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0