Me lastnight before papas.

 
 
Glömt att berätta om gårkvällen. Vi fick vara med och vittna till ett frieri och vi skrek och vissla en massa för vi visste vad som skulle ske (okej jag visste inte men Anders gissade på det) men förstod ingenting för dem pratade inte engelska. Men kroppsspråk är de samma över hela världen känns det som, hon hade händerna i huvudet och sen blev det en massa kramar och pussar och sånt trams (;
 
Det blev papas en extra timme igår för dem tydligen fått tillåtelse att ha karaoken igång en timme extra så jag stannade klart till jag fick sjunga min andra låt. Dem andra drog till papas beach club för att se loca people, jag skulle upp tidigt idag och valde därför att skita i det. Jag menar jag känner bara till en låt och det är "what the f-ck" så jag tyckte inte de var så värt det.
 
Louise joinade mig på min andra låt och när vi gick från "scenen" blev det 'Thank you Mimi and friend' haha. Så hennes namn är nu Friend och inte Louise (;  Vi tog oss sen till donken och handlade natta mat och efter det hem och åt sen bums isäng.
__
I went to dinner last night and after that it was papas for karaoke but I didnt go to the beach club to see Loca People. I thought it was to late since I had to be up at 08.00 in the morning. Plus it's only 'what the f-ck' I've heard so I didnt cry because I didnt see them (;
 
Went by Mc Donalds to pick up food on our way home and then we ate before I went to sleep. Zzz Zzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0