Me VS IM 1-0!

Sådär ja, då var mitt första IM på Alf Leila wa Leila gjort och det var första gången jag gjorde IM själv och kände mig säker (med det menar jag att jag gjort IM själv förr men inte känt mig bra och gjort det tillsammans med Louise och känt mig bra men aldrig känt mig säker själv). Visst kunde det bli bättre men jag mådde iallafall inte dåligt och hade någon ångest innan så jag stärker mig. Woop woop!
 
Ska nu göra mig redo för att gå på middag med teamet och sedan vidare till karaoken och papas, sen kanske vidare och se loca people men kanske inte. Är jag trött måste jag lyssna på de och gå hem. Time will tell.
__
The welcome meeting went by without me feeling wierd about it so 1-0 to me!  now Im gonna get ready for dinner with the awesome team and then off to karaoke and papas, after that maybe watch loca people maybe go home to bed. Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0