Söndagen 4 November.

Då har larmet ringt och det var dags att gå upp. Packa ihop sin väska och möta bussen om ca en halv timme för att sen åka till Kairo med en grupp med gäster. Hade självklart behövt mer sömn för jag hann väl lägga huvudet på kudden och sen var det dags att gå upp men jag ska göra mitt bästa för att dagen ska bli bra.
__
It's time for me to wake up and pack my bag, in about half an hour Im gonna meet up with the bus that will take me and a group of guests to Kairo. Gonna spend the day there. Didn't get much sleep and I do need more but there's nothing to do ..
 
Have a good day everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0