Varmvatten är fett underskattat.

Tappade upp lite varm vatten i badkaret och satte mig där med armarna runt benen och bara blundade. Det var lite väl varmt men sen kunde man bara lägga sig ner och andas. Jag tror nästan varmvatten är lite terapi för kroppen för jag känner mig lite lugnare nu. Kan också vara för jag åt lite nudlar till middag ..
 
Men med blött hår tänker jag nu slänga huvudet på kudden och somna till en eller annan serie. 
__
Hot water all over your body, I think its good for you. After a short bath with hot water I do feel better. Either it's the bath or it's the fact that I put food in my stomach. Could be both. Now Im gonna make out with my pillow!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0