Another good day.

Haft första flygplatsen här i Hurghada och det gick bra. Det var väldigt annorlunda men väldigt kul. Karaokebussen var ju det bästa idag helt klart! Så det var en rolig och varm dag sen avrundade jag på kontoret.
 
När jag sen kom hem så satt Louise i soffan med tänt ljus och musik igång, hon hade städat och meddelade att vi blivit med tvättmaskin och det var ju bara såå bra.Så jag bytade om sen gick vi ut för att handla tvättmedel och tshirts men kom hem med tvättmedel o så mycket ätbara saker och inga tshirts haha. 
 
 
Nu snabb dusch sen ska vi iväg och äta middag. Inatt bär bussen mot Luxor och där ska vi vara i två dagar, jag tror att det kommer bli fett! (:
 
__
The day has been super nice, like I havent said that before. I've been to the airport and that was kind of different but fun. Went to the office for a little bit afterwards and then I went home.
 
Louise had cleaned the apartment and told me we have a washing machine and that is just to good to be true. So our apartment feels more like a home (: Went shopping also, came home with alot of food or things like that. 
 
Now I have to take a shower because we're going out for dinner soon. And tonight the bus will go to Luxor and I think that will be freaking awesome! All the things I heard about it. Pictures and hotel room. Nice, super nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0