Godmorgon!

Då är första natten i nya sängen avklarad, sovit ganska dåligt men det brukar va så för mig när jag sover på ett nytt ställe. Nu ska jag packa ihop min väska sen ska jag ut och ta mig an Hurghada by myself. Har fått lite papper på saker jag ska leta upp, ställen att besöka och saker att se. Ska bli kul!
 
Sen i eftermiddag ska jag iväg och obsa en utflykt som heter speed devil, det ska bli roligt. Kommer ha kameran med och ta så mycket bilder jag bara kan. Så ni får ha en himla bra dag så hörs vi nästa gång jag har möjlighet till det.
 
__
My first night in the new bed and house is now done! Didn't sleep very well but it will get better in time. Now I'm gonna go out and take in Hurghada by myself and this afternoon I'll go on one of our excursions named Speed Devil. Will have my camera with me and take as many pictures as I can.
 
Til next time, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0