Söndagen 23 September.

Oh nu är det bara två dagar kvar tills jag också sitter på flyget på väg till CPH och sen vidare hem till familjen som också bjuder på tacos! (; Längtar lite efter min säng och efter att jag läste mitt morgon sms från syrran så känner jag att jag behöver träffa och krama på henne också. En sleepover?
 
 
__
It's only 2 more days here in Skiathos and I do think it will be great to come home to my family. Specially after getting a textmessage in the middle of the night of my sister. All I want to do is to hug you, I love you!
 
Nu ska jag i alla fall ta moppen och köra mot hotellen. Dock är det aningen kallt nu på morgonkvisten men det ändras väl, precis som det gjorde igår. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0