Resande fot i ett år snart.

Det har varit både spännande och lärorikt att komma ifrån Sverige och den vanliga vardagen. När jag tog jobbet som reseledare visste jag inte helt vad som väntade men hårda arbetsdagar, låg lön, personlig utveckling och massor med upplevelser var ju några av de ting jag hört om. Jag kunde självklart aldrig riktigt veta hur det skulle bli, eller hur många fantastiska människor jag skulle möta på. Jag hoppas verkligen att jag får möjligheten att träffa iallafall en handfull av er igen. Men min tid som reseledare har varit både lärorik och hård. Några gånger har jag bara velat åka hem, några gånger har jag säkert tänkt att jag aldrig vill åka hem. Vad fanns att komma hem till, men ibland förändras livet och då vet man.
 
Jag kan inte tänka mig att jag snart varit boende utomlands i ett år, ETT ÅR, det är fcking lång tid. Jag ångrar inte för en sekund att jag kom iväg. Lämnade mitt gamla jobb som jag aldrig trodde jag skulle komma ifrån och fick något nytt under fötterna. Jag är stolt över mig själv, det är jag faktiskt. Jag kom bort och jag fick testa på något annat. Jag fick de tre u:na: Utmaning, Utveckling och Upplevelser. - Jag passade på medan jag kunde..
 
Precis som jag sa 2011 så blev 2012 mitt år. Vet inte riktigt hur 2013 ska kunna bli bättre men jag tror inte detta kommer bli ett dåligt år i heller. Det blir nog lite nya saker som händer detta året också, spännande!
 
- En av de underbara personer jag fick möjligheten att träffa i somras, jag saknar dig söt! (:

Kommentarer
Postat av: Mrs. Mann (Kozeli)

Men sööööööt!!!!! Finaste bilden!

Läste ditt fina brev som du skrev när vi skildes åt på skiathos här om veckan! Så fint!
Fina du! Vi ses snart igen!

Puss

Svar: Ja det tog ju bara hela säsongen innan vi fick en bild på oss hihi :D Aaw de hade jag nästan glömt, va kul att du sparat det (: hihi. Ja vi ses snart igen!
puss
mysaansvensson.blogg.se

2013-04-08 @ 22:06:22
Postat av: L.

Hoppas nu inte du sticker iväg till norrland direkt, dumt att "sakna oss" och sen dra iväg direkt igen liksom :D
För iår vill jag bli brun (snyggare när man inte är helt vit som jag ju), och sola är tråkigt men med lite halvt sällskap från dig hade det nog funkat bättre :D

Svar: Haha jag kommer åka upp till norrland ganska fort men bara i några dagar så jag hinner ner innan sommaren o solningen har börjat så sällskap kan du räkna med gullunge :D
mysaansvensson.blogg.se

2013-04-09 @ 01:27:07
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0