Måndagen 5 Augusti.

Det har varit fantastiskt väder idag igen så det blev en sväng till Oxviken. Lämnade av killarna vid båten sen körde jag resten av biten själv. La mig tillrätta på stranden och läste min bok. När killarna kom med båten blev dem direkt populära för små killarna ville såklart åka ring, och det fick dem också. När stora killarna skulle åka blev de lite högre fart och de vi vänta på mest hände, första avåkningen! 
 
Vädret har varit helt underbart, sol sol sol och massor med värme. Jag har haft det bra på min filt på stranden kan jag säga. Försökte mig på dopp i havet men kom typ i nivå med anklarna sen dog mina fötter nästan av köldskador! Fy sjutton vad kallt det är i havet här uppe. Brrr!
 
Nu har jag slängt in en färdig lasagne i ugnen så även jag kan få lite mat i min mage. Börjar bli lite hungrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0