Sinister.

Filmen har fått 6,7 i betyg på IMDb och är en skräckfilm. 
Ellison är en författare som skriver om riktiga brott som hänt. Han och hans familj flyttar in i ett nytt hus där han finner gamla filmer som tyder på att de brott han nu arbetar med har med en seriemördare att göra, filmerna går tillbaka till 60talet. Under tiden som han undersöker filmerna så händer det en del saker i huset & med familjen.
 
Jag började se den här filmen tillsammans med Jennie innan jag åkte från Skåne förra gången men nu fick jag tummarna loss och se klart på hela filmen. Jag tyckte att den var bra då det fanns spänning, lite skrämselmoment och jag tyckte de va ett oväntat slut. Good!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0