Vad med fredagsmys?

Nu är det slut på veckan och dags för fredags mys eller vad det nu är dem alltid sjunger på TVn. Innan jag körde och hämtade Joakim när han slutat jobba så drack jag en hustler och blev så extremt taggad. Ville göra något. Vi körde inom systemet i Timrå och köpte lite dricka. Ingenting händer så Joakim stack iväg för att spela kort med sina vänner & dricka öl. Jag får väl fortsätta läsa Mr Grey, så bra är den inte att jag hellre sitter och läser den en fredagskväll men vad ska man göra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0