Fredagen 20 December.

Då var julledigheten här!! Denna vecka har gått så otroligt fort, tror det är för vi tagit egna samtal flera dagar denna vecka och när man gör det springer tiden iväg tycker jag. 
 
Ikväll kommer vi dricka lite alkohol med några vänner. Imorgon ska jag bege mig iväg och köpa de sista julklapparna, slå in i julklappspapper sen hjälpa Joakim att slå in hans julklappar också. Julgranen kommer förhoppningsvis också upp. Sen ska jag väl göra lite matte. Packa väskan och sen är det lugnt på söndag och på måndag flyger jag ju ner till Skåne! Och på tisdag är det julafton (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0