He's to good!

Kom hem och vi åt lite julmat som vi stekte och värme upp i ugnen. När vi ätit färdigt, då gick vi upp och körde julklappsutdelning. Först gick jag det minsta paketet, och i låg ett par örhängen, super fina! Sen fick jag det största paketet som innehöll en hoody från peak performance, orden bakom detta var så jag skulle slippa frysa (ja en perfekt present!). Sist fick jag det tyngsta paketet och i den ligger en rosa Iphone. Guuuuuud! 
 
- Ursäkta allt kladd under ögonen, nyduschad o sminket hamnar alltid under ögonen.
 
Efter julklapparna har vi myst ner oss i soffan och tittat på hockeyn. Säng tidigt idag då jag både är trött och för att Joakim ska jobba imorgonbitti så larmet är ställt på tidigt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0