Lördagen 14 December.

När jag väl kom ur sängen möttes jag av ett vitt landskap utanför fönstret. Härligt då håller det sig kanske vitt här till jul ändå så man kan få behålla julkänslan.
 
Åkte med till stan då Jocke hade ett ärende att uträtta och jag hade julklappar att köpa. Fick snabbt sällskap av Jocke igen då det gick snabbt för han. Så vi gick tillsammans medan jag tittade på saker. Nu har jag fått klart nästan alla julklappar till familjen bara Angelikas kvar och det känns ju bra. Trots allt bara drygt en vecka kvar innan julafton är här..
 
Ikväll lyxar vi till maten och gör potatisgratäng med fläskfilé. Gott! (:

Kommentarer
Postat av: L.

Blir ju lite synd att komma ner till skåne där det bara finns regn :D

Svar: Nej för jag har min familj där och det är så mycket bättre än snööö :D <3
mysaansvensson.blogg.se

2013-12-14 @ 16:48:27
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0