Måndagen 2 December.

Trots att jag la mig i sängen vid tio så somnade jag först runt ett inatt. När larmet väl ringde kände jag inte alls för att gå upp. Fem minuter senare ringde andra larmet och de va bara att masa sig upp. Sminka mig fräsch och pigg i ansiktet, på med kläder, se till så allt var med i väskan, äta frukost och dricka redbull. Pussade på Joakim innan jag lämnade huset och hoppade in i bilen för att köra mot Härnösand.
 
Dagen har gått otroligt snabbt tycker jag trots att den varit lång. Tycker vi är en bra grupp och tror de kommande veckorna kommer bli lärorika och roliga!
 
Och det är dags att titta på flygbiljetter för det är bekräftat, jag är ledig julveckan så jag ska åka ner till familjen i Skåne och hälsa på dem! Woop woop.
 
Nu blir det lösa lite matteuppgifter sen ska jag bara chilla resten av kvällen. Börjar känna mig lite trött nu, kan också va matkoma då jag precis åt men ja.. 

Kommentarer
Postat av: L.

YEEEES!!! :D

Svar: <3
mysaansvensson.blogg.se

2013-12-02 @ 18:03:09
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0