Tisdagen 24 December.

Då passar det sig att säga god jul nu då. Äntligen intagit min gamla säng med syster bredvid mig efter en lång dag på resande fot. Väntan är inte rolig när man är på väg hem eller "hem". Flygresorna var ju inte så långa men så väntade jag i två och en halv timme på Arlanda och när jag sen landade i Danmark väntade jag typ 45 minuter på tåget. 
 
Innan jag kom innanför dörrarna hörde jag skällande, insåg det kom från huset. LASSE!! Haha, så jäkla bra. Suttit och snackat en timmes tid kanske, ja jag bara babblar på om allt och inget, vet inte om jag låter någon annan få en syl i vädret.
 
Nu ligger iaf jag och syster nerbäddade med en skräckfilm på TVn. Ska försöka sova så vi kan inta "morgondagen". Julafton, wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0