Torsdagen 19 December.

Arbetsveckan börjar gå mot sitt slut. Nog för att det är mycket system man ska lära sig och det blir väl lite svårare sen, men jag tycker faktiskt det är kul att gå till jobbet och lära sig allt de här. Sen tycker jag ju om att prata med människor så ja det blir nog bra (: och det största plus'et är lätt utbildningsgruppen, vi har så kul!
 
I helgen kommer julgranen upp (om den inte kommer upp innan dess), jag ska laga ett par jeans som gått sönder efter första tvätten (hemmafru javisst!), sen ska jag ju iväg och handla de sista julklapparna också. Packa resväskan ska jag också göra för på måndag eftermiddag tar jag ju flyget från norrland till danmark sen tåg vidare till Skåne för att få två juldagar med familjen! <3 (landar sent måndag, tisdag och onsdag med familjen, torsdag flyger jag upp igen) Kort vistelse men bättre än ingenting (:
 
Nej börjar känna att magen är tom nu så dags att äta något.Orkade inte stå vid spisen idag och laga mat, tror ändå det lutar åt att jag ska göra en grönsakssoppa .... Jag och min dille på soppa alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0