Tumme upp och tummar ner.

Den ena tumme upp jag tänker ge idag går till Anders Bagge. Han är min favorit i Idol. Jag hoppas jag någonsin får träffa han för då ska jag ge han en kram. Jag tycker han verkar så himla snäll!!
 
Tumme ner går till årets Idol över lag, sämsta gänget någonsin och inte direkt någon som varit bra hela vägen. Känns som alla fått kritik angående falsk sång genom hela säsongen. Självklart har Kevin varit den som toppat mest och ändå står han i final, det borde säga allt. Idol var från början en sång tävling, efter den här säsongen tror jag IdolSverige kommer lägga ner.
 
Sven får också en fet tumme ner, han bara förstör! (även om jag inte direkt märkt av det så har jag ögon och möjlighet att läsa aftonbladet så nej tumme ner!)
 
Tumme ner också till att jag fryser och är trött så nu tar jag mig själv och datorn och slänger oss i säng. Där hör vi hemma tills imorgon när jag vaknar.(Ps, de blir ju ifs tumme upp på helgen som ger sovmorgon!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0