Ännu en lång dag med ST.

Efter att jag ätit lite spagetti åkte jag till kontoret och gjorde lite kontorsarbete. Sen följde jag med till Hard rock Café, första besöket ever. Åt lite nacho i sällskap av Anna, Julia och Linda. Sen blev det mer kontorsarbete. Jag var på kontoret ända till klockan 21 faktiskt. Så de känns som jag borde sova typ nu.
 
Kom hem åt lite nudlar och kollar ett avsnitt the vampire diaries. Tänkte släcka lampan och somna till något serieavsnitt. Larmet är ställt på 08:20 för sen ska jag möte min taxibil och ta mig runt på hotellträffar hela förmiddagen o lite på eftermiddagen. Bestämt en extra träff med en gäst efter hotellbesöken sen är det följa upp på saker och sedan välkomstmaterial för hela slanten. Kommer bli en lång dag imorgon också, de känner jag redan.
 
Längtar till fredag för då kommer min efterlängtade fri dag. Det betyder att jag inte behöver sätta något alarm till morgonen utan kan sova heeeeela dagen om jag så skulle vilja. Fy sören va skönt måste jag säga. 
 
- Behöver ingen locktång kan bara rufsa håret med en handdduk och låta det självtorka så bli de såhär. Nu väljer jag att säga godnatt för jag är mega trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0